banner

svetmoda, stylove oblecenie, saty, topy, poltopanky,

REGISTRÁCIA

Naše tričká

TOVAR V AKCII

naša cena 11,99 EUR (293,76 CZK)

Kontakt

SÚŤAŽTE NA FACEBOOKU

www.mojesperky.eu - Šperky, náhrdelníky Swarovski

www.znackovevyrobky.sk - Luxusná kozmetika

www.BICEPSY.sk - Internetový obchod s výživovými doplnkami

UBYTOVANIE-LIPTOV.sk - Ubytovanie v hoteloch, penziónoch, privátoch, chatách, apartmánocha služby v regióne Liptova !

www.okzdravie.sk -Zdravie


» Často kladené otázky
Často kladené otázky

Koľko je poštovné?

Ceny poštovného sú pre všetky objednávky rovnaké a koncové 3,90 Eur. Pri nákupe nad 70 Eur je poštovné zdarma.

 

Aká je doba dodania?

Objednávky sa vždy odosielajú do 24 hod od potvrdenia. Doba dodania je do 3 pracovných dní.


Môžem po potvrdení objednávky ešte objednávku upraviť?

Áno, pokiaľ Vám neprišiel e-mail o zaslaní objednávky. Objednávky expedujeme do 24 hod od prijatia.


V prípade, ak mi objednané oblečenie nesedí alebo sa mi nepáči, môžem ho vymeniť alebo vrátiť?

Do 7 pracovných dní od prijatia tovaru nám ho pošlite v originálnom obale s faktúrou na adresu uvedenú v kontaktoch. Predtým nás prosím informujte na e-maily obchod@harshop.sk, aký tovar vraciate a o aký máte záujem (kód produktu, značka, veľkosť). Zo zákona máte právo vrátiť tovar do 7 prac. dní bez udania dôvodu. Tovar musí byť nepoškodený v originálnom obale a s faktúrou. Nezabudnite priložiť aj číslo účtu, kde vám budú zaslané peniaze. Ak príde tovar poškodený, máme právo si nárokovať úhradu škody vzniknutej na tovare a to zo sumy uhradenej za tovar.


Je oblečenie ktoré predávate originálne?

V našom e-shope predávame iba 100% originál, značkové oblečenie a športové oblečenie, od popredných svetových značiek.

 

Čo sa stane, ak nebudem doma a nebudem môcť tovar prevziať?

Ak nebudete prítomný, poštár Vám nechá v schránke žltý lístok- oznam o uložení zásielky na pošte. Zásielka sa bude nachádzať na Vašej pošte po dobu 18 dní. Ak zásielku nepreberiete, zásielka sa nám vráti naspäť.

 

Čo sa stane ak odmietnem prevziať zásielku?

V príde ak si objednáte tovar z internetového obchodu www.harshop.sk a zásielku odmietnene prevziať alebo zásielka bude nevyzdvihnutá z dôvodu zadania nesprávnej adresy, kupujúcemu vzniká povinnosť uhradiť náklady za poštovné a balné vo výške 4EUR ! Predávajúci osloví kupujúceho prostredníctvom mailu alebo telefonicky.

 

Na akú adresu budem posielať tovar ak ho budem chcieť vymeniť alebo vrátiť?

V prípade ak Vám tovar nebude vyhovovať zašlite nám ho na adresu:

Dušan Harman

M.Bela 32

92101 Piešťany

Pokiaľ tovar príde neporušený, uskutoční sa výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný čo v najkratšom čase na Vašu adresu formou dobierky za cenu poštovného 3,9EUR. Náklady na prepravu smerom od kupujúceho ku predávajúcemu hrádí v plnej výške kupujúci.

Ak chcete tovar vrátiť, priložte ku zásielke aj číslo účtu.

Prosím neposielajte tovar na dobierku! Tovar, ktorý bude zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady.

 

Aká je záručná doba na tovar?

Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a začína plynutím dňom dodania tovaru. Na zúruku sa nevzťahuje bežné opotrebenie tovaru.


 

ZWFlMzli